Tonący brzydko się chwyta

Tonąca Platforma pokazuje prawdziwa twarz. Jest to twarz pogardy, podziałów i kłótni. Równocześnie ta ekipa próbuje z siebie robić niewiniątka i ofiary.

bulbul

Towarzystwo z Platformy nadal nie wie co się dzieje. Tuż po ogłoszeniu wstępnych wyników drugiej tury urzędujący prezydent obraził ponad 50% wyborców, a przy tym dalej zawłaszczał sobie „wolność” i „demokracje”. To, ze zamykanie happenera, wkraczanie ABW do redakcji czy wywlekanie satyryka z mieszkania o świcie nie mają nic wspólnego ani z wolnością, ani z demokracją mu jakoś nie przeszkadza. O mieleniu podpisów pod wszelkimi obywatelskimi inicjatywami nie wspominając.

W obrażaniu ludzi wtórował mu miedzy innymi naczelny jednej z dużych gazet oraz prezes Narodowego Banku Polskiego. To wszystko oczywiście nie przeszkadza zwolennikom Platformy. Oklaskują, pochwalają, a przy tym się bardzo dziwią że obrażani ludzie coraz mniej lubią Platformę.

Jednak gdy tylko na jakimś niszowym blogu pojawił się tekst autora, którego mało kto zna, o „zdrajcach i sprzedawczykach” niemal od razu „platformersy” podniosły larum, że: „co to będzie”, „obrażają” , „dzielą Naród”… No kto by pomyślał, ze to takie krzywdzone niewiniątka?

Niszowe stronki każdy sobie może pozakładać i cokolwiek tam napisać. Dla mnie o wiele bardziej niepokojące są obraźliwe i wywołujące podziały oraz konflikty wypowiedzi takich osób jak Prezydent RP. byłoby fajnie gdyby uczciwi sympatycy PO to zauważyli. Na tych nieuczciwych nie liczę, oni po prostu desperacko bronią swoich posad i wpływów.

Komentarze

komentarzy

2 Komentarze

  • Szpieg 30 maja 2015 Odpowiedz

    Uczciwy wyborca PO jest w większości przypadków niestety zastraszony albo ogłupiony przez telewizję, gazety, celebrytów i autorytety. PO zaczęła tracić uczciwych wyborców właśnie dlatego, ze Kukiz i Duda przebili się do Internetu. Nagle okazało się, że tradycyjne media kłamią i fałszują rzeczywistość a autorytety to w większości sprzedajni celebryci albo stare, syte dziady bez świadomości rzeczywistości – vide ostatnie brednie Lewandowskiego, starego UD-ka, (nie mylić z mężem ślicznej mistrzyni karate). Bredzi, że prezydent w realu wygrał a przegrał w wirtualu, który jest pełen hejtu i młodzieży. Otóż oni żyją w wirtualu, a przebudzenie jest dla nich bolesne. Zwróć też uwagę na szaleństwo tej kreatury Lisa, na jego parówkowym portaliku. Lis dostał antykukizowej wścieklizny i należałoby go zaszczepić. Ale widać wyraźnie, że traci rząd dusz, spadła mu ostatecznie maska „ikony dziennikarstwa” i wyszedł zwykły prymitywny pałkarz PO. Co świadomi ludzie wiedzieli od dawna, ale teraz nawet ci nieświadomi ujrzeli. Uczciwi wyborcy w większości odchodzą już od PO. Gdyby nie olbrzymi negatywny elektorat PIS, do którego i my się przecież zaliczamy, ale byliśmy w stanie się przełamać, to Komor dostałby dużo cięższe bęcki. A gdyby Kaczor nie wystawił Dudy i sam startował, to Kukiz byłby teraz prezydentem 😀

  • Yeri 31 maja 2015 Odpowiedz

    A wiesz Szpiegu, że to bardzo ciekawe co by było, gdyby to sam kaczor wystartował? W pierwszej chwili pomyślałem, że na bank by Bronek poszedł na drugą kadencje, ale jak tak się zastanowić to kto wie 🙂

    Po wyborach miałem już okazję pogadać z paroma pogrążonymi w bulu (błąd celowy, Panie ex Prezydencie) wyborcami PO, rany, inteligentni ludzie, ale tak jak mówicie, zastraszone to i ogłupione, szkoda gadać, jedyne argumenty to paniczny strach przed PiS (bliżej niesprecyzowany, o jakiejś potencjalnej wojnie się przewijało) i to, że Bronek bardziej przewidywalny (no comments). O Bronkowych JOWach szczęśliwie nikt nie wspomniał.
    Btw, Bronek w akcie desperacji zaczął z JOWami, ciekawe, czy to teraz pójdzie własnym życiem?

  • Pytacz 1 czerwca 2015 Odpowiedz

    a to nie jest niszowa stronka ? Ja nie widzę tutaj obiektywnych przekazów tylko same szczucie tych którzy są przy władzy ? i nie bronie tu platformy tylko stwierdzam fakt bo nikt nawet nie wspomniał o socjalistycznych wypowiedziach pana dudy, który wypominał bronkowi podnoszenie podatków a jego jeden z pierwszych pomysłów to jest podniesienie podatku dla hipermarketów, a kto te podatki zapłaci jak nie klienci ? to tak samo jak podnieść VAT

  • Piotr 1 czerwca 2015 Odpowiedz Author

    Po pierwsze nie pisałem o mojej stronce, tylko o blogu, który zrobił karierę na Onecie i tablicach członków Platformy.
    Po drugie, to proszę uważniej poczytać. Staram się pisać obiektywnie i merytorycznie, bez inwektyw. Pewnie dlatego jeszcze nie opisali mnie na Onecie 😀 To nie jest „szczucie”, tylko konkrety. Ostatnio rację przyznała mi Rada Miasta przystępując na mój wniosek do zmiany Statutu, a wcześniej rację przyznał mi Sąd Administracyjny. Zadaniem blogerów, dziennikarzy i watchdogów jest głównie kontrola władzy, a nie zwalczanie opozycji. Ja rozumiem, że w TVN i Wyborczej wygląda to inaczej, ale trudno. Gwarantuję, ze jak PiS będzie robił głupoty, to też ich wypunktuję.

    Co do obietnic Dudy, to praktyka pokazuje, że PiS co innego obiecuje, a co innego robi. Akurat w ich przypadku wychodzi to na dobre, bo jak Pan wie propagandowe postulaty mają fatalne 😀

  • Pytacz 1 czerwca 2015 Odpowiedz

    Ja nie mówię, że niema tu konkretów! Konkrety są ale blog jest niszowy! Po za mną i Panem swoją aktywność wykazują może jeszcze 2 osoby (no może trochę więcej osób to czyta no ale tego nie jestem w stanie sprawdzić). Co do obiektywizmu to się nie zgodzę i to, że ktoś miał rację i została ona przez kogoś uznana nie znaczy, że był obiektywny he he. Jak dziś powiem, że bronek był lepszym prezydentem niż duda będzie i za 5 lat przyznacie mi rację to nie znaczy, że byłem obiektywny tylko po prostu nie lubie tego lalusia z PiS’u.

  • Yeri 1 czerwca 2015 Odpowiedz

    „a to nie jest niszowa stronka ?”

    A kto mówi, że jest lub nie jest? Czepiłeś się tego nagle po tym jak Piotrek napisał o pewnej niszowej stronce która podpadła „platformersom”, ale nie rozumiem o co Ci chodzi?

    „same szczucie tych którzy są przy władzy ?”

    Aha. A o prawie do krytyki słyszałeś? Jeśli sam przyznajesz, że są tu konkrety, to dlaczego mówisz o szczuciu? Fakt, kontekst felietonów Piotrka i naszych dyskusji tutaj stawia np PO w kiepskim świetle, ale wszystko co piszemy to fakty i nasze wnioski na ich temat. Jeśli coś jest kłamstwem to wykaż co. Jeśli z tych samych faktów wysnuwasz inne wnioski to napisz, podyskutujemy. Ale to o szczuciu to hejt (czyli właśnie szczucie po naszemu).

    „nikt nawet nie wspomniał o socjalistycznych wypowiedziach pana dudy”

    Nie wiem czy doczytałeś w innych wątkach, ale nie ma tu fanów Prezydenta Dudy. W innym wątku poruszaliśmy dylemat wyboru między Dudą a Komorowskim. Dlaczego wybraliśmy tak a nie inaczej możesz też tam doczytać. O tym co sądzimy o Dudzie też. I o wewnętrznej walce którą najlepiej zwerbalizował Mitz też.

    „podniesienie podatku dla hipermarketów, a kto te podatki zapłaci jak nie klienci ? to tak samo jak podnieść VAT”

    No i na koniec z innej beczki, bo chyba pojechałeś. Nie wiem o którą wypowiedź Dudy Ci chodzi (jak o jakąś o której nie słyszałem to przyznam Ci rację), ale z tych które ja widziałem to były o tym, że nie mogą mieć hipermarkety preferencyjnej stawki podatkowej w stosunku do drobnych przedsiębiorców. I jest to jedna z najmądrzejszych wypowiedzi Dudy, nawiasem mówiąc mająca więcej z kapitalizmem wspólnego niż z socjalizmem (socjalizm dzieli w praktyce ludzi i podmioty na równych i równiejszych).

  • Piotr 2 czerwca 2015 Odpowiedz Author

    @Pytacz, chyba troszkę mylisz subiektywne oceny z obiektywnymi faktami.
    To co Ty piszesz, ze „nie lubisz lalusia” albo, ze „ktoś oceni, ze jeden był lepszy od drugiego”, to są wszystko subiektywne oceny.
    Natomiast gdy stwierdzam, że według ustawy komisje Rady Miasta są jawne, a jednak radni wypraszali z nich obywateli to jest fakt.
    Gdy piszę o tym, ze podjęto kolejną uchwałę o dofinansowaniu CDS to jest fakt.
    Gdy podaję, że Urząd Miasta nie ujawnił nazwisk kontrahentów na rejestrze umów to jest stwierdzenie faktu.
    Gdy wskazuję, że Kancelaria Prezydenta RP procesowała się odmawiając informacji publicznej to też jest fakt.
    Gdy piszę, że po podwyżce akcyzy wpływy z tytułu tego podatku spadły to jest fakt.
    I tak dalej można wyliczać. Proszę, nie zrównuj subiektywnych ocen (np. „lalusia”) z konkretnymi faktami.

  • Pytacz 2 czerwca 2015 Odpowiedz

    bez nerwów Panowie he he, fakty faktami a oceny ocenami, chodzi o to, że Pan Piotr czyli Autor napisał, że gdzieś tam coś na niszowej stronce napisali a Platformersi robią z tego aferę. A ja chciałbym zauważyć, że takich niszowych stronek jest wiele np. ta. i też na niej przede wszystkim krytykuje się władzę. ( nikt o niej nie pisze i nie mówi, ale nie o to chodzi) Ta niszowa stronka o której mówi Platforma to typowe gra medialna wymierzona w rząd. Większość ludzi twierdzi, że to platforma steruje mediami i knuje a tu klops bo się okazuje że ona ma wpływ na TVP i TVN, PiS na telewizję TRWAM i radio maryja, a normalni ludzie nie oglądają i niesłuchają tych kanałów. Reszta czyli wszyscy „anty- systemowi” (cokolwiek to znaczy) manipuluje internetem który w dzisiejszych czasach jest najsilniejszym narzędziem bo trafia bezpośrednio do najmłodszych wyborców którzy z reguły są najbardziej naiwni. Dlatego uważam, że mniej lub bardziej niszowe stronki internetowe mogą uczynić wiele złego a teksty o „zdrajcach i sprzedawczykach” to jest lekka przesada bo nie jeden przekręt wyszedł na jaw od zniesienia komuny ale mimo wszystko nikt Polski nie zdradzał czy to SLD, AWS, UW, PIS czy PO niema znaczenia jak mogli to kombinowali ale kraju nie zdradzili !!!!! To jest moje zdanie

  • Pytacz 2 czerwca 2015 Odpowiedz

    A jeszcze jedno Yeri masz rację co do podatków że ” hipermarkety nie mogą mieć preferencyjnej stawki podatkowej w stosunku do drobnych przedsiębiorców” ale to należy obniżyć podatki drobnym przedsiębiorcą, a nie podnosić hipermarketom i wydawać te pieniądze w celach populistyczno-socjalnych – o taki pomysł Dydy tu chodzi i nie ma w tym nic mądrego !

  • Piotr 2 czerwca 2015 Odpowiedz Author

    Zaraz zaraz, Internet to wiele różnych stron, profili, komunikatorów etc. Wielu autorów i powszechny dostęp. Praktycznie każdy może założyć kolejną stronę. Jak twierdzisz @Pytacz, że tym da się manipulować, to jest naprawdę gruba teoria spiskowa.
    Poza tym zwracam uwagę na meritum: ludzi obrażają posłowie PO, prezydent RP, wydawca dużej gazety, a sympatycy Platformy to oklaskują nie widząc problemu. dopiero niszowa stronka ich przeraża. Zauważasz dysproporcję Prezydent RP – niszowa stronka.

    BTW, Ty masz takie zdanie na temat zdrady, a ktoś ma inne. Np. polityka PO w sprawie akcyzy czy VAT to już jawny sabotaż państwa. Czy sabotowanie własnego państwa można uznać za zdradę? Bo wierzyć, że robią to dla dobra kraju to szczyt naiwności.

  • Pytacz 2 czerwca 2015 Odpowiedz

    Definicja zdrady, która dociera do większości ludzi to taka, że np. Tusk jest odpowiedzialny za katastrofę smoleńską bo dogadał się z Putinem. Jeśli ktoś ma na myśli przekręt spowalniający rozwój Państwa to niech to nazywa po imieniu, sabotaż to też mocne słowo, kojarzące się raczej z czasami wojennymi, zwiększenie akcyzy czy VAT’u to działania mające na celu zwiększenie budżetu państwa (ci idioci jeszcze nie wiedzą że efekt jest odwrotny), teoretycznie rząd będzie miał więcej pieniędzy to coś komuś da (przy okazji może coś dla siebie zgarnie) i komuś gębę zatka na krótką chwilę ale to nie jest celowe działanie żeby zniszczyć Polskę! Powtarzam jeszcze raz w naszym kraju można wiele zrobić (należy wiele zrobić) by było lepiej ale rozejrzyjcie się dookoła siebie powtórzcie te brednie o zgliszczach, przypomnijcie sobie o tym jak było 20 czy 25 lat temu i zastanówcie się czy to jest TRZECI ŚWIAT !!! Ci sami ludzie, którzy siedzą w spisku i podrabiali ostatnie 6 czy 7 wyników wyborów nagle tych wyborów nie podrobili nagle się okazało że demokracja jednak działa !. Spisek jeśli można tak to nazywać to żaden spisek tylko po prostu układy związane z władzą (jestem ministrem to mam możliwości) ale nikt z ruskimi czy amerykanami nie handluje naszymi duszami. Powszechne wśród anty-systemowców (oraz PIS’u) używanie słów takich jak zdrajcy, spisek czy sabotaż to czysta manipulacja a najwięcej takich haseł jest w internecie. Jak Kukiz powie, ze oddamy Polskę obywatelom, to nie wiem co ma na myśli, ale ludzie odbierają to, że ktoś nam zabrał nasz kraj i nie chce nam go oddać to też jest manipulacja! No i ostatnia rzecz powiedzenie kondydat czy ugrupowanie anty-systemowe czyli, że co ? że demokracja jest do likwidacji ? czy trzeba ją troszkę poprawić w Polsce ? że system jest zły ale jak ? cały ? czy tylko kawałek ? Sorry za moje szczucie (nie używam słowa na h bo to jest wioska przywieziona znad oceanu) ale ja się już tak w tych zdradach i spiskach pogubiłem, że nie wiem kto jest z kim i o czym gada ale jedno wiem, wiem gdzie mieszkam i mam oczy – nie jest aż tak fatalnie

  • Piotr 2 czerwca 2015 Odpowiedz Author

    Definicja zdrady – w ogólnym znaczeniu, świadome i intencjonalne zawiedzenie zaufania danego przez osobę, organizację, państwo lub grupę społeczną, które z tego powodu ponoszą straty tudzież uważają, że ponoszą straty.”
    Zatem nie ograniczaj do Smoleńska, bo definicja jest szeroka. Widzisz, Ty sobie zawężasz albo rozszerzasz pewne definicje, a następnie się złościsz, że w języku polskim pewne słowa oznaczają co innego niż sobie myślisz.

    Nawiązując do VAT i Akcyzy nie można mówić, że nie wiedzą o efekcie odwrotnym, bo on jest udokumentowany i udowodniony. Posłowie i ministrowie Platformy są zbyt zaradni życiowo by posądzać ich o idiotyzm, którego objawów po prostu nie mają. Zatem co pozostaje? Powtarzam: nie ma żadnych dowodów, że są idiotami, są dowody, że ich działania są szkodliwe dla państwa i przynoszą efekty odwrotne od deklarowanych. Jakie inne określenie znajdziesz niż „sabotaż” (czyli „wypełnianie wadliwie swoich obowiązków w zamiarze wywołania dezorganizacji, strat i szkód”)? Wadliwie wykonują obowiązki prowadząc do szkód, a głupotą i niewiedzą tego już nie da się dłużej tłumaczyć, tym bardziej, ze przed objęciem funkcji werbalnie deklarowali, że rozumieją ten mechanizm. Tym bardziej jest to „wadliwe wykonywanie obowiązków”. Gdzie tu widzisz manipulację?

    I proszę nie porównuj dzisiejszej Polski do tego co było 25 lat temu. Rozwój cywilizacyjny i technologiczny następuje wszędzie. Trzeba jednak zwrócić uwagę na kierunki migracji, na to jak w tym czasie rozwijały się inne części świata etc. Wtedy będziemy mieli rzeczywiste porównanie czy wykorzystaliśmy szansę, czy zostajemy w ogonie.
    Co do nazewnictwa, to czy powiesz „spisek” czy „układ” to naprawdę wychodzi na to samo. Natomiast w kwestii handlowania choćby z amerykanami to były minister Radek ma jakby odmienne zdanie od Ciebie. Wręcz wulgarnie określił ten układ i trudno było jego wypowiedź przeoczyć.

    Jak Kukiz mówi, ze odda Polskę obywatelom, to polecam wybrać się na jakieś szersze spotkanie na ten temat. Coś więcej posłuchać, p[oczytać, a nie rzucać na forach wykrzyknikami, że nie rozumiesz, ale i tak Ty masz rację. Bo widzisz, skoro nie rozumiesz, to możesz nie mieć racji. A akurat tak jest, ze w obecnym systemie partiokracja w dużej części zawłaszczyła państwo, szczególnie kluczowe segmenty: władzę ustawodawczą i wykonawczą.

    I na koniec, jak ugrupowanie określa się jako anty-systemowe, to znaczy, że uważa obecny system za zły w części lub całości. Najlepiej zapytaj przedstawicieli tego ugrupowania który kawałek systemu mają na myśli, bo tych ugrupowań est kilka, mają różne poglądy, różne pomysły wiec błędem byłoby twierdzenie, że są takie same.

    Twierdzisz, że masz oczy, a sabotażu nie widzisz, wolisz udawać, że wraz ze swoimi przyjaciółmi i sąsiadami wybrałeś idiotów. Nawet dalej na tych, których uważasz za idiotów głosujesz (o ile pamiętam poparłeś Bronka?) Powiedz mi: dałeś się oszukać idiotom? Czy może świadomie wybierasz idiotów? Czy może jednak to jakiś cwaniak Cię oszukał, a Ty nie chcesz się do tego przyznać nawet sam przed sobą?

  • Pytacz 2 czerwca 2015 Odpowiedz

    A co do obrażania ludzi przez Prezydenta i PO to w sumie nie wiem o co biega mamy w kocu wolność słowa ? czy nie ? powiedział co wiedział i tylko zaszkodził tym całej platformie więc chyba należy się cieszyć ? Ale z tego co pamiętam Bronek nie mówił nic o spisku czy zdrajcach no ale może się mylę

  • Piotr 2 czerwca 2015 Odpowiedz Author

    Oczywiście, że mamy wolność słowa. Ale to, że jest wolność słowa nie znaczy, że obraźliwe wypowiedzi przestają być obraźliwe, prawda? Jeżeli ktoś ma „zgodę” na sztandarach to nie wypada, żeby obrażał ponad połowę wyborców, prawda? Jeżeli ktoś oklaskuje obrażanie ponad połowy wyborców, to jest hipokrytą, gdy zarzuca innym „tworzenie podziałów”, prawda?

  • Pytacz 2 czerwca 2015 Odpowiedz

    Ja mogę się przyznać głosowałem na idiotów bo lepszych nie było po pierwsze. Bronka poparłem bo religia mi nie pozwoliła poprzeć dudy he he. W swoim życiu zmarnowałem już około 7 głosów na różne ugrupowania Pana JKM i co teraz ? Nie wmawiaj mi że czegoś nie rozumie bo mnie nie znasz, moje pytania na które ja znam odpowiedź zadaje po to by sprawdzić inny punkt widzenia, ja nie uprościłem definicji zdrady do zamachu tylko podałem przykład manipulacji tym terminem. Może nie jasno się wypowiadam bo jestem głupi ? ale widzę, że chyba zrezygnuje z wpisów na tym niszowym blogu bo zostałem na nim obrażony tak jak Bronek obraził wyborców anty-systemowych.

  • Piotr 2 czerwca 2015 Odpowiedz Author

    Czyli twierdzisz, że w wyborach startują wyłącznie idioci? Hmmm… powiedzmy przez chwilę, że masz rację, czy chociaż zastanawiałeś się dlaczego tak się dzieje?

    Ja Ci nie wmawiam, że nie rozumiesz, sam to napisałeś. Zarzuciłeś manipulację w kwestii, w której nie ma żadnej manipulacji, a przy tym napisałeś, że „nie rozumiesz”. To co mam sobie myśleć? Jeżeli rozumiesz, to napisz jak to rozumiesz, będziemy dyskutować o konkretach, a nie zgadywać co masz na myśli.

    W kwestii zdrady tak właśnie zrobiłeś: zawęziłeś definicję. Ktoś napisał „zdrajcy”, a Ty od razu widzisz tylko Smoleńsk. Czy dopuszczasz, że ktoś mógł mieć na myśli coś innego? Ja np. uważam PO za zdrajców, bo zmielili moje podpisy złożone w sprawach reform ustrojowych. Zauważ, że to wyczerpuje definicję, szczególnie, że Olechowski przyznał się, że to było celowe oszustwo.

    BTW, w którym momencie zostałeś obrażony?

  • Szpieg 2 czerwca 2015 Odpowiedz

    No dokładnie Pytacz, w swoim trzecim poście od końca sam piszesz, że:
    – nie wiesz co Kukiz ma na myśli przez „oddać Polskę obywatelom”
    a jak CI Piotrek proponuje żebyś poszedł na jakieś spotkanie i tam się przekonał, to twierdzisz że to on ci wmawia że nie rozumiesz, i że Cię obraził.

  • Pytacz 2 czerwca 2015 Odpowiedz

    Czekaj wypunktuje tak jery;

    „Ja Ci nie wmawiam, że nie rozumiesz, sam to napisałeś”. – gdzie ?

    „W kwestii zdrady tak właśnie zrobiłeś: zawęziłeś definicję.” – Ja napisałem tak: Definicja zdrady, która dociera do większości ludzi to taka, że np. Tusk jest odpowiedzialny za katastrofę smoleńską bo dogadał się z Putinem. to nie jest definicja zdrady, ja tego tak nie widzę ale wielu niestety tak. Zdrada jest też wtedy gdy kolega w przedszkolu powie koleżance o tym że sie podoba jego koledze, a miał jej nie mówić. Ale my nie rozmawiamy o pierdołach tylko o polityce. Jak ktoś używa słowa zdrada to niech wyjaśni o co mu chodzi bo jak tego nie robi to wtedy jest to manipulacja. Jak powiemy, że Tusk zdradził Polskę to jeden pomyśli że się nachapał i jeszcze uciekł do brukseli się bardziej nachapać, a drugi pomyśli że dogadał się z Putinem i strącili samolocik. I tu i tu mowa o zdradzie. Z innymi słowami takimi jak spisek, czy sabotaż jest tak samo i to nie ja zawężam definicję tylko tak właśnie robią ludzie, a ci którzy dobrze o tym wiedzą rzucają te hasła na lewo i prawo manipulując w ten sposób. Bo jak powiesz że jakiś polityk coś ukradł to większość ci powie że każdy kto tam siedzie coś ukradł, ale jak powiesz że nas zdradził to ludzie odbiorą to zupełnie inaczej.

    w którym momencie zostałeś obrażony?

    „Coś więcej posłuchać, p[oczytać, a nie rzucać na forach wykrzyknikami, że nie rozumiesz, ale i tak Ty masz rację. Bo widzisz, skoro nie rozumiesz, to możesz nie mieć racji” – kulturalnie jak bronek powiedziałeś że nie mam pojęcia o czym mówię bo nie doczytałem bądź jestem za głupi żeby zrozumieć – nie martw się nie jestem baba nie obrażam się tylko użyłem porównania po to by pokazać że wszyscy takich argumentów używają zarówno Prezydent RP, który przegrał wybory jak i dziennikarz, który został skrytykowany – masz inne zdanie jesteś głupi,czegoś nie doczytałeś bądź dałeś się nabrać na tanie chwyty.

  • Piotr 2 czerwca 2015 Odpowiedz Author

    @Pytacz, po pierwsze to już bardzo daleko odjechałeś od tematu. Mooja teza jest taka: Bronek i jego zwolennicy obrażają ludzi, robi to prezydent RP, poseł na sejm, wydawca dużej gazety i nie widzą w tym problemu, za to są wielce poruszeni gdy obrazi ich ktoś z niszowego bloga (skala niewspółmiernie mniejsza). Nazywam to hipokryzją. Nie mam racji?
    Bardzo proszę o odniesienie się do tego, bo cała reszta dyskusji to tylko bezsensowne zaciemnianie sytuacji.

    Takim zaciemnianiem i właśnie manipulacją, którą rzekomo zwalczasz, jest podstawienie pod pojecie „zdrada” określonej tezy. Następnie polemizujesz z tą tezą, którą sam podstawiłeś a na koniec kwitujesz, że użyte pojęcie jest bezzasadne. To jest manipulacja i to gruba.

    Tak, rozmawiamy o polityce i uważam zniszczenie moich podpisów przez PO za zdradę. Mam prawo użyć takiego określenia rozmawiając o polityce PO, w myśl przytoczonej definicji zdrady? Tak czy nie? Proszę konkretnie.

    W przypadku sabotażu bardzo konkretnie wyjaśniłem co mam na myśli. Nadal uważasz, ze nie mam prawa nazywać sabotażu sabotażem? Konkretnie proszę: tak czy nie?

    W kwestii obrażania, to nie ja napisałem, że nie rozumiesz, tylko Ty i to z wykrzyknikiem. Zatem proponuję dopytać, doczytać. Czy to grzech? Tobie tylko zwróciłem uwagę, że z jednej strony twierdzisz, że nie rozumiesz, a z drugiej krzyczysz, że ktoś manipuluje. Zdecyduj się. Powtarzam, to nie ja Ci zarzuciłem, ze czegoś nie rozumiesz, to Ty wykrzyczałeś brak zrozumienia zamiast przedstawić dowód manipulacji. Stosując Twoje kryteria to sam dokonałeś manipulacji: krzyczysz „manipulacja!” a nie mówisz co masz dokładnie na myśli.

    BTW: Twierdzisz, że w wyborach startują wyłącznie idioci? Powiedzmy przez chwilę, że masz rację, czy chociaż zastanawiałeś się dlaczego tak się dzieje? Chyba już raz o to pytałem.

  • Pytacz 2 czerwca 2015 Odpowiedz

    Szpieg moje słowa: „….nagle się okazało że demokracja jednak działa !” oraz „Jak Kukiz powie, ze oddamy Polskę obywatelom, to nie wiem co ma na myśli, ….” – tak naprawdę polska jest w rękach obywateli od 25 lat i nie wiem co ma na myśli człowiek, który mówi, że tak nie jest. Jest Demokracja głosujemy i mamy, to nasz obywatelski przywilej ale jak wybierzemy to dopiero po kilku latach można to zmienić. Okazuje się, że sie da ! To ludzie wybierają no ja mam pecha bo moje głosy są te przegrane ale na tym polega demokracja. Głosowałem na JKM „zdradził mnie” he he i raz zagłosowałem na PO (na bronka) i też nie przeszło mam pecha. Ale czy to nie obywatele wybrali ? Czy spisek sięga tak daleko, że nikt go nie kontroluje. Kukiz jak już mówiłem wcześniej na razie rzuca tylko puste hasła grające na emocjach nie zadowolonych mam nadzieje, że to się zmieni i będę miał na kogo zagłosować na jesieni bo co mam iść na Jarka głosować ? Nie ma takiej opcji!

  • Yeri 2 czerwca 2015 Odpowiedz

    Nie obrażaj się Pytacz, nikt Cię tu nie obraził, ani nie miał takiego zamiaru. Pozwoliłeś sobie wg mnie na trochę emocjonalne argumenty w pewnym momencie i to doprowadziło do zgrzytu, jak zawsze gdy się miesza dwa rodzaje argumentów, ale nikt tu nikomu nie ubliża.
    Pozwól, że się odniosę tylko do fragmentów, żeby nie zagęszczać dyskusji:

    „A jeszcze jedno Yeri masz rację co do podatków że ” hipermarkety nie mogą mieć preferencyjnej stawki podatkowej w stosunku do drobnych przedsiębiorców” ale to należy obniżyć podatki drobnym przedsiębiorcą, a nie podnosić hipermarketom”

    Ha. No oczywiście, że tak. Zamiast dokładać komuś garba lepiej zdjąć go innemu. Masz oczywiście rację, podobnie jak Ty przez większość wyborczego życia stanowiłem elektorat JKM, więc tak jak Ty rozumiem potrzebę obniżania podatków. Pisałem już wcześniej, że nie lubię Dudy, to już wiesz dlaczego- jest częścią tej formacji która uznaje podnoszenie podatków za przejaw zdrowego solidaryzmu społecznego (tfu) i porusz się w ramach tego systemu. Jednakowoż- skoro wysokie podatki płaca chcąc-nie chcąc wszyscy, nie wolno dobijać drobnych przedsiębiorców w taki sposób. Niech markety płacą tak jak wszyscy in ni. A jak obniżyć- to wszystkim i za tym oczywiście jestem. PiS jest głupi. PO niestety jeszcze bardziej.

    „i zastanówcie się czy to jest TRZECI ŚWIAT !!! ”

    No niestety wg mnie jest. Zmieniło się wiele od upadku komuny, oczywiście na lepsze. Ale jak myślisz, dlaczego do nas przyjeżdżaja pracować Vietnamczycy i Ukraińcy, a my jeździmy pracować do UK, Niemiec, Norwegii, Kanady, Usa, Czech(!!)?

    „Definicja zdrady, która dociera do większości ludzi to taka, że np. Tusk jest odpowiedzialny za katastrofę smoleńską bo dogadał się z Putinem.”

    Są tacy, którzy tak myślą, masz rację, jednak wg mnie to nieliczni i dość ekstremalnie nastawieni ludzie. Ja to rozumiem, że zdradzono tych którzy zginęli zaniechując prób ustalenia co się naprawdę stało.

    „Jak Kukiz powie, ze oddamy Polskę obywatelom, to nie wiem co ma na myśli”

    Hah, odwieczny problem, co autor miał na myśli 🙂 Jednak w tym wypadku interpretacja jest bardzo prosta. Kukiz myślał tu o JOWach, które stanowiły trzon jego kampanii i, czemu dał wielokrotnie wyraz, które uważa za sposób na przywrócenie ludziom realnego wpływu na wybieraną władzę, a więc i na to co się w kraju dzieje.

  • Pytacz 2 czerwca 2015 Odpowiedz

    Twierdzisz, że w wyborach startują wyłącznie idioci? Powiedzmy przez chwilę, że masz rację, czy chociaż zastanawiałeś się dlaczego tak się dzieje? Chyba już raz o to pytałem. – bo taka jest mentalność tego społeczeństwa – sorry że to pominąłem jak im powiesz prawdę to na ciebie nie będą głosować, musisz nakłamać i najlepiej nie znać się całkowicie na tym, żeby uwierzyć we własne kłamstwa, wtedy ludzie ci uwierzą i zagłosują. Ludzie, którzy tak nie potrafią to nawet jeśli startują nie mają siły przebicia i tak naprawdę nie startują. Sorry ale jeśli ktoś startuje tylko po to żeby dostać kilka głosów bo nie ma pomysłu na siebie to może być najmądrzejszy na świecie i nic z tego. Dlatego tak czy tak głosujemy na największych baranów. Do tego ordynacja która jest w tej chwili każe głosować na Partię a nie na człowieka, wiec jestem prawie 100% pewny że zagłosuje na idiotę, który już tam siedzi 25 lat.

    Co do definicji jaką ty używasz niezależnie czy chodzi o zdradę czy sabotaż to jeśli idzie za tym wytłumaczenie to oczywiście masz prawo, zresztą zawsze masz prawo, ale jest nie uczciwe jeśli ktoś powie o tobie zdrajca lub sprzedawczyk i nie mówi dlaczego.

    Co do tego czy Prezydent Bronisław obraził swoich nie wyborców to masz racje też już przyznałem że tak było, no ale co z tego tylko sam sobie zrobił źle. Chciałeś napisać o tym fakcie ok tylko po co ta gadka o niszowej stronce czy blogu, o której wspomina PO. Sam piszesz, że to jakiś nieznany autor napisał i że nie ma to znaczenia – warto o tym napisać ? To jest jakaś informacja dla mnie bez sensu (sorry za tą opinię) – stąd te wywody o niszowej stronce i tyle.

    Co do hipokryzji bronka również masz rację.

    Dowodem manipulacji jest fakt, że rozmawiamy na takie tematy. Jeżeli wszyscy wiedzą o jaki spisek chodzi, o jaką zdradę i jaki sabotaż po co takie tematy to po co te słowa dlaczego nie można mówić przekręt, kradzież, oszustwo. Po mieląc nasze podpisy bo też się podpisywałem zrobiła sobie z nas jaja ale nie jest to zdrada Państwa – nie pasuje nie głosuje i tyle, możemy mówić że as oszukali ale czy musimy mówić że zdradzili? Akcentowanie oraz używanie pewnych słów to jest rodzaj manipulacji faktami to musisz mi przyznać. Różne rzeczy można powiedzieć na wiele sposobów.

  • Pytacz 3 czerwca 2015 Odpowiedz

    Piotr Pisze:
    „Takim zaciemnianiem i właśnie manipulacją, którą rzekomo zwalczasz, jest podstawienie pod pojecie „zdrada” określonej tezy. Następnie polemizujesz z tą tezą, którą sam podstawiłeś a na koniec kwitujesz, że użyte pojęcie jest bezzasadne. To jest manipulacja i to gruba”

    Moim zdaniem właśnie to samo zrobiłeś w tym artykule: postawiłes tezę że PO nie wie co się dzieje i że Bronek obraził połowę wyborców (nie napisałeś jak obraził i dlaczego PO nie wie co się dzieje ) i że tak nie można – następnie napisałeś, że to nie przeszkadza zwolennikom PO w przyklaskiwaniu i o niszowej stronce na której nie znaczący autor napisał tekst o zdrajcach i sprzedawczykach (nie ma informacji o co chodzi ze zdrajcami i sprzedawczykami) gdzie zaczołeś polemizować że jedni mogą obrażać a drudzy nie. I na koniec swojego tekstu napisałeś, że takie stronki może założyć każdy bo i tak nie mają znaczenia (to po co o tym pisać) – a najgorsze jest to, że prezydent wszystkich obraził a nie powinien czyli wróciłeś do początku. Nie mam racji ?

  • Piotr 3 czerwca 2015 Odpowiedz Author

    @Pytacz, czy twierdzisz, że idiota jest w stanie Ciebie okłamać? Serio? Myślę, ze to nie o to chodzi. Zaczynasz główkować w dobrą stronę wskazując też na problem ordynacji wyborczej. Tylko dlaczego w innych wpisach krytykujesz tych co chcą tę ordynację zmienić?

    W kwestii zdrady – jak ktoś mówi o polityku, ze jest zdrajcą, to nie znaczy od razu, ze zarzuca mu zdradę państwa. Może tylko zdradził wyborców? Ja na dodatek nazywam Tuska krzywoprzysięzcą, bo złamał przysięgę złożoną w expose.

    Czy warto wspominać o oburzeniu PO niszową stronką? Zapewne warto, bo pisały o tym główne serwisy takie jak Onet. Jeżeli dla PO problemem jest obraźliwy język niszowego bloga, a nie obraźliwy język platformianych ministrów, posłów i prezydenta RP to mają naprawdę poważny problem ze sobą.

    Przemówienie Bronka każdy chyba słyszał, nie ma sensu przytaczać. A ze było obraźliwe, to też już szeroko komentowano.

  • Pytacz 3 czerwca 2015 Odpowiedz

    Ok skończmy tą dyskusje bo ona już niema sensu. Widzę że albo się nie rozumiemy albo tylko udajesz że nie wiesz o co mi chodzi. Dodam tylko że nie mówiłem ja tylko społeczeństwo, ja jestem sam jeden i mój głoś się liczy ale jeżeli nikt nie będzie głosował tak jak ja to mój głos jest nic nie warty. Cały czas chodzi nie o główkowanie tylko fakty. 80% marnego poparcia dla JKM to ludzie, którzy nie mają pojęcia o czym on mówi. 50% głosujących na Dudę oddało na niego głos bo mu wierzy, że im pieniądze porozdaje, spora cześć społeczeństwa twierdzi, że za komuny było lepiej, spora cześć społeczeństwa wierzy, że w smoleńsku był zamach, spora cześć społeczeństwa uważa, że Państwo musi im dawać pieniądze, spora cześć społeczeństwa polskiego wierzy w różdżkarzy, jasnowidzów i horoskopy, i na koniec spora cześć społeczeństwa głosuje na tych co im podpowie ksiądz w kościele lub ojciec rydzyk w radiu maryja. Do takich ludzi argumenty rozsądne nie trafiają i dlatego używa się różnych technik manipulacji, które pozwalają zdobyć ich głosy. Niestety w pełni świadomi wyborcy (których jest niestety mniejszość) muszą wybierać pomiedzy idiotami, krętaczami, kłamcami i cwaniaczkami. Dlatego uważam, że tekst zamieszczony przez ciebie jest nie kompletny i niczego nie wnosi oprócz haseł Prezydent Kłamca PO – zdrajcy i sprzedawczyki, a to jest styl tabloid-owy, który nic nie wnosi i ma na celu ogłupianie ludzi, i przy okazji granie na ich emocjach poprzez używanie słów o szerokim znaczeniu. A twoje stwierdzenie „Zaczynasz główkować w dobrą stronę ” – jest obraźliwe dla mine bo ty nie jest moim nauczycielem w podstawówce czy mentorem i nie mam zamiaru myśleć tak jak ty. Ja wyrażam swoją opinię ty możesz wyrazić swoją ale ci nie mówi czy dobrze czy źle główkujesz !

  • Pytacz 3 czerwca 2015 Odpowiedz

    A i jeszcze jedno jestem zwolennikiem JOW i nie obrażałem Kukiza tylko stwierdziłem, że jego słowa o oddaniu Polski obywatelom są pewnego rodzaju manipulacją. Oprócz pustych sloganów, na razie, Kukiz też nic nie uczynił więc to tez nie jest obrażanie tylko stwierdzenie faktu. Zobaczymy co będzie dalej nawet chyba wspomniałem, ze na niego zagłosuje jak coś się zacznie dziać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook